אבחון אתר

מתי הייתה הפעם האחרונה שעשית אבחון לאתר שלך? אבחון אתר הוא הליך הכרחי כדי לבחון מחדש עד כמה האתר שלך אכן עושה את מה שהתכוונת שיעשה. לפני תחילת כל פעילות של קידום אתרים בקנה מידה גדול או עיצוב מחדש את האתר כדאי לערוך אבחון אתר כדי לקבוע אם האתר מוצאם או לא מותאם להשיג את היעדים העסקיים שלך, ואם לא, איך ניתן לשפר את הביצועים שלו. יכול להיות שכבר עשית ניסיונות כאלה ואחרים לשיפור האתר שלך שכללו שינויים קטנים בעיצוב ואולי בתוכן כדי לגרום לאתר להיות שימושי, אבל שום דבר לא קרה או שקרה מעט מאוד.

לשם מה צריך אבחון?

איזה סוגי אבחונים אתה מכיר? אבחון רפואי, אבחון לרכב, אבחון פסיכולוגי ויש עוד ולכולם יש מטרה אחת: לגלות את הליקויים/הבעיות/הפגמים הדורשים שיפור. גם האתר שלך צריך אבחון בדיוק מאותן סיבות. אתה צריך לוודא שאתר האינטרנט שלך כדי לוודא שהאתר שלך עוזר לך לעמוד ביעדים העסקיים של החברה שבראשה אתה עומד: להביא יותר תנועה וליצור יותר המרות (המרות = פניות ו/או מכירות). בדומה לאבחונים שהזכרתי לעיל ובאבחונים שאתה מכיר, הנערכים על ידי מומחה ולא על ידך באופן אישי, כך הדבר עם אבחון האתר שלך. תן למישהו חיצוני, מומחה בתחומו לאבחן את האתר שלך.

מהן היתרונות של ביקורת אתר?

לפני שאסביר לך מה כולל אבחון אתר, אציג בפניך כמה מהיתרונות המובילים מנקודת מבט שיווקית/עסקית:

שיפור קידום אתרים SEO

ביצוע אבחון אתר יגלה את כל הבעיות הטכניות ואת כל בעיות התשתית באתר שלך. מבלי להיכנס למה שהובטח לך בעת בניית האתר ("סמוך עליי, האתר שלך יהיה ידידותי לגוגל", כך אמר מפתח האתר), או מה נעשה במהלך חייו של האתר על ידי מפתחי אתרים בין פנימיים בחברה או חיצוניים, צריך שמישהו חיצוני יסתכל, יבחן ויזהה את כל הזדמנויות שהוחמצו מבחינת SEO. לכשיפתרו כל הבעיות הטכניות באתר ויהיה קל ונוח לגוגל לסרוק את כל דפי האתר, יהיו לך יותר הזדמנויות כי גוגל "מבין" יותר טוב את האתר שלך ולכן יוכל להציג את דפיו ביותר שאילתות חיפוש. המשמעות היא שתקבל יותר תנועה מגוגל.

שיפור המרה

אבחון אתר יעזור לך להעריך מחדש את האפקטיביות של אתר האינטרנט שלך במונחים של יצירת יותר פניות או קניות. הידעת? 96% מהמבקרים באתר נוטשים אותו מבלי לעשות דבר ומבלי לתת לך הזדמנות נוספת לפנות אליהם. איך להפוך גולשים למבקרים זוהי בעיה מרכזית אם אתה רוצה שהאתר שלך יעבוד בשבילך. בשביל מה הבאת גולשים לאתר אם לא להפוך אותם ללקוחות? אבחון אתר יזהה את כל ההזדמנויות שאולי הוחמצו, הזדמנויות ששוות לך הרבה מאוד כסף. אתה יכול לתאר לעצמך מה יקרה אם מאותה תנועה של גולשים לאתר יהיו יותר פניות? ואם גם תגדל התנועה לאתר וגם יהיה שיפור בהמרות, אתה יכול להעריך כמה כסף זה שווה לעסק שלך?

איך אפשר לעזור לך?

זהר עמיהוד
רוצה שגוגל יביא יותר לקוחות לאתר שלך? רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו? לא ברור לך איך ליצור הרבה תוכן באופן עקבי ומתמשך?

אם יש בעיות באתר שלך המונעות ממנו לקבל יותר תנועה מגוגל וליצור יותר המרות, אוכל לעזור לך. יש לי את ההכשרה, הידע והניסיון להפוך את האתר שלך לרווחי הרבה יותר. אני, זהר עמיהוד, מציע ייעוץ אסטרטגי וטקטי, כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך. פנה אלי לקבלת כדי שאוכל לעזור לך להביא יותר לקוחות לאתר, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

כן, אני רוצה יותר תנועה, יותר פניות, יותר מכירות