איך להפוך יותר מבקרים ללקוחות ואיך זה קשור ל- SEO

הבאת תנועה של מבקרים רבים לאתר אינה מספיקה. אתה רוצה לקרב אותם לעסק שלך, מי יותר ומי פחות. אתה רוצה שיפנו אליך (ימלאו טופס צור קשר), יקנו, יצפו בוידאו, ירשמו לרשימת התפוצה ועוד. אני עומד להראות לך 5 טיפים פשוטים שיעזרו לך לשפר את יחס ההמרה של האתר שלך.לקוחות נותנים באתר שלך אמון כמו שהילדה נותנת אמון באבא שלה

טיפ 1: עשה את זה קל ככל האפשר

בדוק עד כמה האתר שלך שימושי והתחל בניווט. למבקרים באתר שלך הכול צריך להיות ברור וקל לניווט. אם הם מתחילים לחפש, אם הם מאבדים את דרכם, סביר להניח שהם יסגרו את האתר שלך ויעברו לאתר של המתחרים.

האתר שלך צריך להיטען במהירות. אין ללקוחות זמן להמתין עד שהאתר ייטען ובמיוחד כשאין להם שמץ של מושג מה הם עומדים לראות.

טיפ 2: יצירת אתר אינטרנט אמין

האם להאמין למה שכתוב באתר שלך? האם לקנות מהאתר שלך? שאל מישהו שאינו קשור אליך: לא חבר לעבודה, לא קרוב משפחה. שאל אנשים שאינך מכיר שיחוו דעה על האתר שלך.

אז מה אם אף פעם לא שאלת שאלות שכאלה. הגיע הזמן. האם הם סומכים על מה שכתוב באתר האינטרנט שלך? מה עושה את האתר שלך לאתר מיוחד?

טיפ 3: קריאה ברורה לפעולה

האם המבקר יודע מה עליו לעשות באתר? מתי צריך לבצע רכישה? מתי צריך להתקשר אליך? לקוחות באינטרנט אוהבים שאומרים להם מה לעשות. לך, בתור בעל העסק זה ברור, אבל הם לא מכירים אותך ולא את העסק שלך ולא את האתר (שאתה בנית) ולכן צריך להיות להם ברור מה עליהם לעשות.

טיפ 4: הורד מחסומים

הקל ככל האפשר על הגולשים בדרכם לבצע את הפעולה הרצויה. אל תיקח מהם פרטים שלא נחוצים לצורך השלמת הפעולה. אני רואה הרבה טפסי צור קשר שנראה כמו טופס קבלה לעבודה במשטרת ישראל: עשרות פרטים שהלקוח נדרש להקליד רק כדי שיחזרו אליו בטלפון. למה? למה?

טיפ 5: תגיד ללקוחות שלך למה אתה טוב יותר

ספר ללקוחות שלך מדוע הם צריכים לקנות ממך ולשמוע בקולך. למה המוצרים ו/או השירותים שלך טובים יותר משל אחרים? אם אתה מתכוון לכתוב להם באתר שאתה הכי טוב, הכי מקצועי והכי איכותי – דע לך שכל המתחרים שלך כותבים בדיוק אותו דבר. אתה צריך לחשוב על משהו אחר.

ביצוע העצות האלה יעזור לך להפוך יותר מבקרים ללקוחות. יותר לקוחות פרושו יותר כסף בקופה ויותר רווחים לעסק שלך. עליך למצל (למצות ולנצל) את האתר שלך עד תום, כי בוא נודה על האמת: מרבית הלקוחות שמגיעים לאתר שלך לא עושים דבר: לא רוכשים, לא פונים, לא מצלצלים ולכן כל כך חשוב למגנט כל לקוח לאתר שלך ולהניע אותו לפעולה שאתה רוצה שיעשה.

איך אפשר לעזור לך?

זהר עמיהוד

רוצה שגוגל יביא יותר לקוחות לאתר שלך? רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו? לא ברור לך איך ליצור הרבה תוכן באופן עקבי ומתמשך?

אני, זהר עמיהוד, מציע ייעוץ אסטרטגי וטקטי, כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך. התקשר אלי לקבלת כדי שאוכל לעזור לך להביא יותר לקוחות לאתר, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

כן, אני רוצה יותר תנועה, יותר פניות, יותר מכירות