אודות זהר עמיהוד

זהר עמיהוד
אני רוצה לתת לך מעט רקע על עברי כדי שתבין מדוע אני מרגיש שאני מתאים לחלוק איתך את הידע בנושא שיווק וקידום אתרים באינטרנט. לא אכביד עליך במילים וגם אין לי כוונה לסקור את כל חיי כאן ועכשיו (מי שמעוניין, מוזמן לחפש זהר עמיהוד בגוגל ולעיין בעשרות האתרים בהם שמי מופיע).

התחלתי את ההיכרות שלי עם האינטרנט, עוד לפני שהיא נקראה אינטרנט. המסכים היו בצבעי ירוק/שחור, מחשבים אישיים היו עם 64k זיכרון, ומי שעבד בתקשורת מחשבים היו רק עובדי י.ב.מ או מרצים באוניברסיטה. אז אבא שלי, יצחק עמיהוד, עבד ב- י.ב.מ. ודוד שלי הירצה באוניברסיטה, וכך הורשה לי להתקרב למסכים הירוקים… וואהו!

בסביבות שנת 1980 כתבתי את הספר: "המדריך השלם לדוס 5" ואחריו שורה ארוכה של ספרים בנושאי Windows, Office, בניית אתרים. מתברר שמישהו סַפר 87 ספרים שכתבתי.

בשנת 1995 קרו שתי מהפיכות. האחת, מיקרוסופט הכריזה על Windows 95 והשנייה, חברת Netscape הכריזה על הגירסה המהפכנית 1.1 לדפדפן האינטרנט שלה. באותה שנה ישבתי וכתבתי את הספר הראשון בשפה העברית על גלישה באינטרנט. מאז כתבתי עוד עשרות ספרים בנושא פיתוח אתרים באינטרנט: HTML, CSS, Javascript, ASP ונושאים נוספים במחשבים.

אני בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, ובוגר תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע מטעם אוניברסיטת תל-אביב. שנים רבות שמשתי מנהל שיווק בהוצאת הוד-עמי לספרי מחשבים. אני מרצה בנושא שיווק וקידום אתרים באינטרנט במרכזי הדרכה שונים: ג'ון ברייס הדרכה, מט"י רעננה, האוניברסיטה הפתוחה, המרכז הבינתחומי לאינטרנט, מכללת דעת השרון ומסגרות הדרכה נוספות.

במה אני יכול לעזור לך?

אם אתה רוצה לבנות אתר שימשוך אליו לקוחות ושאותו יהיה אפשר לקדם/לשווק באינטרנט, אז בהחלט שאוכל לעזור לך עוד בטרם בניית האתר,

אם יש לך אתר, ואתה רוצה יותר תנועה באתר, זוהי ההתמחות שלי: להביא לאתר שלך יותר ויותר לקוחות רלוונטיים,

אם אתה מפרסם בגוגל ועלות הקליק "בשמיים", זה הזמן שאשדרג לך את מסעות הפרסום כדי שהם יעבדו בשבילך,

אם יש לך אתר, יש בו גולשים, אבל מעטים פונים, כדאי שתפנה אלי כדי שאעזור לך לגרום ללקוחות שלך לפנות אליך לרכישת המוצר או קבלת השירות,

עשיתי את זה למספר גדול של לקוחות ואוכל לעשות זאת גם עבורך.
צלצל עכשיו 09-8910462