איתי פז מתכונן לקראת סמינר השיווק באינטרנט 2012

לאחר סמינרים מוצלחים ורבי משתתפים, חוזר איתי פז עם סמינר השיווק באינטרנט 2012.

סמינר השיווק באינטרנט הוא האירוע המרכזי של שיווק באינטרנט בישראל. איתי פז, מומחה בינלאומי לשיווק עם ניסיון של למעלה מ- 14 שנה בשיווק באינטרנט, תוכניות שותפים, הקמת אתרים והרצאות ברחבי העולם, מביא את הכנס הגדול של השיווק לישראל.

איתי פז שבעצמו נוסע לחו"ל הן כדי להרצות והן כדי להשתתף בכנסי שיווק באינטרנט, החליט להביא את האירוע לישראל וגם את טובי המומחים מהעולם וגם מהארץ.

פרי מרשל נחשב לאבי תורת השיווק באמצעות גוגל אדוורדס. עד היום הוא עזר והכשיר למעלה מ-100,000 מפרסמים שחסכו מאות מליוני דולרים בפרסום בגוגל. פרי מרשל, המתגורר בשיקאגו שבארה"ב, מסייע לעסקים גדולים כקטנים ואנשים המייצרים כסף באמצעות האינטרנט מראשית האינטרנט וכמובן מתחילתה של שיטת הפרסום בגוגל אדוורדס.

פרי מרשל פירסם מאות מאמרים ובשנים האחרונות ממעט להרצות. כיום הוא נחשב לאחד המרצים המבוקשים ביותר בעולם ונחשב כגורו בינלאומי לפרסום בגוגל אדוורדס. פרי מרשל כתב את הספר The Ultimate Guide to Google AdWords שנחשב לאורים והתומים של עולם הפרסום בגוגל.

שיטותיו של פרי מרשל ממשיכות להדהים את המפרסמים בגוגל ולייצר להם הכנסות גבוהות בעלויות נמוכות. עמיתיו המומחים, בארץ ובעולם כולו, מעריכים אותו מאוד וגם הם משתמשים בשיטות הפרסום שלו בעסקים שלהם.

אורן שץ הוא יושב הראש של קבוצת אס.אי.או ישראל, אחת מקבוצות קידום האתרים והשיווק באינטרנט המובילות בישראל, ובמקביל הוא משמש כ-CTO של חברת אס.אי.או ישראל הממוקמת בפארק המדע ברחובות, עם צוות של מעל 15 מומחי שיווק באינטרנט וקידום אתרים.

אורן מגיע מרקע של פיתוח תוכנה ושיווק, גם בישראל וגם בארצות הברית, עם מעל 12 שנים של ניסיון נרחב בשיווק אפקטיבי באינטרנט. לאורך השנים, אורן הפך לאחת הסמכויות המובילות בנושא האלגוריתמים המניעים את מנועי החיפוש המודרניים.

אורן הוא המנהל האקדמי של אס.אי.או קולג', מרכז ההדרכה המוביל בישראל למקצועות השיווק באינטרנט, המכשיר אנשי מקצועי מיומנים לעבודה בתחום. לאורך השנים יצר אורן עשרות אתרי אינטרנט הפונים אל מגוון רחב של נישות, המשמשים לצורך שיווק שותפים מבוסס קידום ארגני במנועי החיפוש, ולצורך ניסויים מבוקרים בתחום האופטימיזציה עבור מנועי חיפוש.

דר' הרלן קלישטיין הנו אחד מהקופירייטרים הטובים בעולם השיווק באינטרנט. מבין לקוחותיו נימנים המומחים הגדולים ביותר בתחום ואנשי שיווק השולטים בנישות רבות ומגוונות. דר' קלישטיין הוא הקופירייטר היחיד אשר כותב בטכניקת NLP למיקסום ההמרות למכירות. הוא מחזיק בשיא של מכירות של מיליון דולר תוך 2 דקות בלבד.

דר' קלישטיין איש חד וחריף היודע לתקוף כל נישה או תחום ולהביא אותה למיקסום הכנסות ורווחים מהיר באמצעות כתיבה מתוחכמת.שיטותיו של דר' קלישטיין מיושמות על ידי אנשי שיווק באינטרנט בכל העולם ומגדירים אותו כגורו של הקופירייטרים ואנשי האינטרנט. דר' קלישטיין מרצה מוביל בכל העולם ומלמד כיצד לנצל כתיבה חכמה ליצירת הכנסות מהירות מהאינטרנט.

סקוט רוויק סקוט רוויק הוא אחד מחלוצי עולם שיווק בשותפים תוך שימוש ברכישת מדיה מסיבית בכל העולם. עד היום סקוט פירסם בתקציבים שעולים על 100 מליון דולר. סקוט הוא אחד ממקימי רשת השותפים Metareward שנמכרה ב-30 מליון דולר ו-NetBlue שעסקה בייצור לידים והפכה לחברה של 100 מליון דולר בשנה.

סקוט נחשב לאחד המומחים הגדולים ביותר בעולם ברכישת מדיה ויצירת תוצאות חיוביות. סקוט החליט להשקיע חלק מזמנו וללמד את האסטרטגיות והשיטות המוכחות שהוא עצמו משתמש בהם. כיום הוא נחשב לאחד המומחים המבוקשים ביותר בעולם בתחום רכישת מדיה. סקוט משמש כמנכ"ל של AdEx, חברה ציבורית בתחום רכישת מדיה ויצירת לידים.

רן ארוסי, יזם ואסטרטג אינטרנט המתמחה בייצור הכנסות משיווק באינטרנט. רן הוא ממייסדי ומנהלה האקדמי של מכללת קליקים, בה הוא מלמד אנשים כיצד לייצר מקור הכנסה נוסף מהאינטרנט על מנת להשתחרר ממירוץ העכברים היום-יומי. בשנים האחרונות רן לימד וחנך אלפי אפילייטס בישראל, אשר חלקן, מתפרנסים כיום משיווק באינטרנט.

רן מייצר רעיונות סידרתי ויודע לייצר הכנסות של מאות אלפי דולרים בסידרת דואר אלקטרוני בודדת. רן נוהג להרצות באופן קבוע במפגשים שיווק באינטרנט ובכנסים מיקצועיים. ומומחיותו בפיתוח עסקים אינטרנטיים הפכה אותו למרצה ויועץ עסקי מהמבוקשים והמוערכים בעולם.

י' קורן, פרסומאי, איש קריאטיב, מומחה לשיווק ופרסום באינטרנט ובעולם האמיתי. ניהל מחלקות קריאטיב במשרדי פרסום והיה שותף במשרד פרסום במשך 10 שנים. מרצה ומלמד כתיבה שיווקית שכנועית, עיצוב שיווקי, פרסום באינטרנט ו-PPC. מומחה לכתיבת ועיצוב דפי נחיתה ממירים, יועץ למשווקי אינטרנט וחברות פרסום ושיווק און-ליין, יועץ בבניית מהלכי שיווק ופרסום באינטרנט. כמו כן י. קורן כתב שני ספרים AdWords Secrets ו-Traffic Booster.

אמיר הרדוף מדריך בעלי עסקים קטנים באיך לייצר הצלחה שיווקית גדולה בזמן קצר, ומפעיל את אחת מתוכניות ההדרכה העסקית פורצות הדרך בישראל בתחום זה. גישת הליווי העסקי שאמיר ייסד באה לתת פתרון מקיף לכל מה שבעל עסק צריך על מנת לייצר הצלחה עסקית גדולה, עושר אישי, חופש ועצמאות, ולהפוך, לדברי אמיר – "מבעל עיסוק לבעל עסק".

אמיר בעל ידע רחב ומקיף בתחומי פיתוח עסקי, שיווק, מכירות, ניהול והדרכה, ועם לקוחות מכל הקשת העסקית, כולל ביטוח, עיצוב, הדרכה, אימון, הנדסה, אדריכלות, מוצרי צריכה, חקלאות, ועוד רבים אחרים. בשנת 1999 הקים אמיר, יחד עם 3 שותפים מוכשרים, את חברת Eyeblaster, חברת תוכנה בתחום הפרסום האינטראקטיבי, אשר היום מעסיקה יותר מ- 250 עובדים ופרושה בכל רחבי העולם, עם מכירות של עשרות מיליוני דולרים ורווחיות גבוהה ביותר. Eyeblaster היום עומדת בפני הנפקה בבורסת הנאסדק האמריקאית, לפי שווי חברה של כ-400 מיליון דולר.

"הרדוף ליווי עסקי" הוקמה בסוף 2005, במטרה לגלות לאחרים כיצד גם הם יכולים להצליח בגדול. בהשכלתו, אמיר הוא בעל שני תארים מהטכניון – בהנדסת חשמל ובפיסיקה, וכן עוסק בקארטה מזה 12 שנים, בעל חגורה שחורה דאן 1.

אמיר רואה בעצמו מורה ומדריך בנשמה, והוא מעביר הרצאות, הדרכות, קורסים וסמינרים באופן קבוע, וכן מדריך לקוחות עסקיים באופן שוטף באחת מתוכניות ההדרכה העסקית המצליחות ביותר בתחום זה. כל השיטות שאמיר מלמד נבדקו "בשטח", ולקוחותיו רואים תוך זמן קצר מיישום השיטות תוצאות משמעותיות ביותר אצלם בעסק – ותוצאות בחשבון הבנק.

ערן שטרן מנכ"ל חברת האימון "יוצא מהכלל", מנטור עסקי ויזם. ערן בעל נסיון של שנים בניהול וליווי אנשים פרטיים, מנהלים, עובדים ובעלי עסקים להשגת תוצאות פורצות דרך בחייהם, בעל תואר שני במנהל עסקים, ובעל נסיון עסקי רב. ערן עזב את עבודתו כמנהל בכיר בחברת אינטל, על מנת להגשים את חלומותיו ולעזור לאחרים להגשים את החלומות שלהם.

ערן הקים את חברת "יוצא מהכלל" והפך אותה בזמן קצר ביותר, לחברת אימון מובילה בארץ, המשרתת אלפי אנשים ולקוחות בארץ ובחו"ל. ערן משתייך לקבוצה נבחרת ומצומצמת של אנשים בכל העולם שלמדו והוכשרו על ידי בוב פרוקטור (המוכר מהסרט והספר "הסוד") באופן אישי, לאמן וללוות אנשים על פי תוכניות האימון היחודיות שלו.

בצורה אפקטיבית, פשוטה ויחודית, ערן משלב את נסיונו הרב, את גישתו הפרקטית והידע הרב שצבר לאורך השנים ומעביר למאזינים תובנות משנות חיים. ערן מלמד כיצד ניתן לפרוץ מאזורי הנוחות שלנו, לעבור את מחסום הפחד שלרוב נעצרים מולו, להעיז, לפעול ולממש את הפוטנציאל הטמון בכל אחד מאיתנו.

זהר עמיהוד מומחה שיווק באינטרנט וקידום אתרים. מקדם אתרים, יועץ שיווק באינטרנט לחברות בינוניות וגדולות איך להביא תנועה לאתר שלהם ואיך לגרום ללקוחות לרכוש או לפנות. תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע מטעם אוניברסיטת תל אביב. תואר מוסמך מאת חברת מיקרוסופט. כותב מאמרים וספרים. ערך את הספר "הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWords".

מיד לאחר שחרורו מחיל האוויר עסק זהר בייעוץ תפעולי לחברות גדולות במשק וביניהם: רפא"ל, תפרון (טקסטיל), קופסאות פח (יצרני פחיות קולה), הפניקס (ביטוח), מנפאואר (משאבי אנוש) ועוד. זהר היה מנהל שיווק בהוצאת הוד-עמי לספרי מחשבים שם ניהל את פעילות שיווק ספרי המחשבים של ההוצאה בחנויות ובמרכזי ההדרכה.

בנוסף, גם עסק בכתיבה של ספרים בנושאי אופיס, מערכת הפעלה Windows, תכנות ותכנות לאינטרנט. כתב את רב המכר "HTML & CSS למפתחי אתרים באינטרנט" שהפך לספר חובה לכל מי שלומד פיתוח אתרים באינטרנט.

זהר מביא איתו ניסיון רב שנים ותחומי עשייה רבים לתחום השיווק באינטרנט המאפשרים לו ראייה עסקית רחבה תוך הבנת התהליכים בארגון ומציאת הפתרון השיווקי העסקי המתאים ביותר באינטרנט.

דוש רמאצ'נדרן דוש רמאצ'נדרן הנו סמנכ"ל המכירות הופיתוח העיסקי של חברת קליקבנק. דוש הצטרף לקליקבנק בשנת 2005, לחברה הגדולה ביותר בעולם בעלת זירה ייחודית למוצרים דיגיטליים המאפשרת לכל אחד להעלות תכנים דיגיטליים ולמכור אותם ברשת. בין היתר אחראי על פעילויות החברה הקשורות לאפילייטים ולאנשים המעוניינים לייצר הכנסות מהאינטרנט.

דוש הוא אחד האנשים המוערכים ביותר בתעשייה בכל הנוגע לעולם המסחר במוצרים דיגיטליים (הכוללת ספרים אלקטרוניים, תוכנות ועוד). דוש הנו בעל ידע רב בתעשייה ובעל קשרים מרובים עם סופר אפילייטים מובילים.

יניב זייד מומחה בינלאומי לשכנוע. משמש כמרצה וכיועץ עסקי לחברות ולגופים בישראל ובחו"ל. בהשכלתו עורך דין וכלכלן, דוקטורנט למשפטים (בנושא "שכנוע משפטי בעידן הדיגיטלי"). מרצה מוביל בהדרכות, קורסים וסדנאות בנושא שיפור יכולות הנאום, השיווק והשכנוע. בעל רקורד של למעלה מאלף הרצאות בארץ ובעולם.

יניב חיבר שלושה ספרים שהפכו לרבי מכר בישראל – "לדבר בפני קהל", "לדבר בפני לקוח" ו"לעשות כסף באינטרנט". הפיק שלושה דיסקים שנמכרו במאות רבות של עותקים בתוך מספר חודשים בלבד – "הזדמנויות עסקיות יוצרים!", "שימוש בהתנגדויות כמקדם מכירות" ו"סודות השכנוע הבינלאומי".

בשנה האחרונה יצר יניב שלוש ערכות הדרכה עם שותפים – "רב מכר" עם אמיר הרדוף, "אמנות השכנוע בוידאו" עם לירון מור ו"ידע בראש – כסף בעו"ש" עם שמוליק פרוימוביץ וחברת "אודיו-דידאקט" – והשיק אותן בשלוש השקות אינטרנטיות, שיצרו הכנסה של עשרות אלפי שקלים כל אחת בתוך מספר ימים.

זייד כיהן כיו"ר מועדון ה"דיבייט" באוניברסיטת חיפה וייצג את אוניברסיטת חיפה ואת ישראל בעשרות תחרויות ארציות ובינלאומיות במסגרת נבחרת ה"דיבייט". יניב זכה בשנת 2003 במקום השלישי באליפות העולם לנואמים יחידים.

יניב זייד מלמד, בשפה קלילה וברורה, כיצד כל אחד ואחד מאיתנו, ללא קשר לתחום עיסוקו ולניסיונו בדיבור בפני קהל, יכול לשפר את יכולת הדיבור בפני אנשים ואת יכולת השכנוע שלו. הרצאותיו, המתבססות על שיטת ה"דיבייט" הבינלאומית המצליחה, כוללות דוגמאות רבות, כללים ברורים וטכניקות פשוטות המתאימים לכל קהל מאזינים, בכל פורום ובכל מסגרת.

זייד מנפץ את הסטיגמה הרווחת, לפיה רק מי שהוא בעל כשרון וכריזמה יכול להיות נואם טוב.

עופר מלמד, מבכירי המאמנים בישראל, יוצר שיטת המכלול, מומחה בתחום האימון, עם ניסיון רב של מעל 3,000 שעות אימון. כולל אימון בבית ספר למאמנים. עפ"י האני מאמין של עופר מלמד: שינויים קטנים בהרגלים ובהתנהגות שלנו בחיים האישיים, יגרמו לשינויים משמעותיים בקריירה בעסקים ובתחומים אחרים בחיים.

עופר כיום ומזה 6 שנים בעלים של חברת מלמד לתוצאות. בעבר עופר שימש 6 שנים כסמנכ"ל שיווק ומכירות בתחום המכשור המדעי ושלוש שנים כראש צוות ניהול לוגיסטי של מערך ההדרכה באינטל. המכוונות והמחויבות של עופר תמיד הייתה לקחת אנשים לרמה הבאה שלהם. החוזקות של עופר כוללות: מקצוענות, לויאליות, כנות, חיבור מיוחד עם אנשים, אכפתיות, בגובה העיניים, נגיש לכל אחד ויכולת לחבר אנשים לגדולה שלהם.

לפי שיטת המכלול של עופר מלמד הכול מתחיל בחיים האישיים שלנו, שדרוג ההתנהלות בחיים האישיים יוביל לשינוי ברור ובולט בתוצאות שלנו! על פי שיטת המכלול – אין כמוך וזה חד משמעי. חשוב לפעול ולנוע מתוך ההכרה הזו.

להתראות בסמינר השיווק באינטרנט 2012 שיערך בימים 1-3 במאי, 2012 בישראל.