קידום אתרים והאיזון המושלם

אם אתה רוצה להצליח לקדם את האתר שלך להיות ראשון בגוגל, אתה צריך למצוא את האיזון המושלם בין הגורמים המעורבים בפעילות זו: גורמים פנימיים ו- גורמים חיצוניים.

קידום אתרים on-site מתייחס לפעילויות שאתה יכול לבצע באתר שלך והן בשליטתך המלאה:

  •  התכנים בדפי האינטרנט של האתר שלך.
  • מספר דפי אינטרנט באתר האינטרנט שלך.
  • מספרן של מילות המפתח ומילות מפתח הקשורות בדפי האינטרנט שלך.
  • הקישורים בדפי האינטרנט שלך לדפים אחרים באתר (קישורים פנימיים).
  • הקישורים בדפי האינטרנט שלך לאתרים אחרים (קישורים החוצה).
  • מבנה האתר שלך.
  • תקינות קוד HTML של דפי האינטרנט שלך.

קידום אתרים off-site מתייחס לגורמים שהם בדרך כלל מחוץ לשליטתך ומדובר בעיקר בקישורים המפנים לאתר שלך:

  • מספר קישורים נכנסים, שמצביעים לאתר שלך.
  • איכות הקישורים הנכנסים המצביעים על האתר שלך.
  • תדירות יצירת הקישורים לאתר שלך.
  • מנועי החיפוש קובעים את מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש בשקלול גורמים פנימיים וגורמים חיצוניים.

מה חשוב יותר עבור אתר האינטרנט שלך?

יש בעלי עסקים שמשקיעים את רוב זמנם בביצוע אופטימיזציה בתוך האתר והאמת היא שאני מבין אותם. כדי לשפר את האתר שלך אתה יכול לעשות את זה בעצמך ו/או בעזרת מפתח האתר שלך. זהו. אתה לא צריך את עזרתו או טובתו של אף אחד אחר.

אחרים מוכנים להישבע שרק קישורים מאתרים אחרים הם הדרך היחידה להיות ראשון בגוגל והאמת היא שאני לא מבין אותם. קישורים זה חשוב, אבל אי-אפשר להזניח את האופטימיזציה באתר.

כנראה שהאמת נמצאת בין שתי הקטבים האלה. אתה תקבל תוצאות טובות יותר אם תשלב אופטימיזציה בבית ואופטימיזציה בחוץ.

אתה צריך שני גורמים כדי לקבל תוצאות טובות

כאשר אתה מייעל את הגורמים באתר שלך, אתה מקל על מנועי החיפוש לסרוק וגם ל"הבין" את האתר שלך.

התוכן של דפי האינטרנט שלך צריך להכיל את המרכיבים הנכונים את מילות המפתח הנכונות במקומות הנכונים כך שמנועי החיפוש ידעו מהו הנושא של כל אחד מדפי האתר.

קישורים מאתרים אחרים המכילים את מילות המפתח שאתה רוצה לקדם מראים למנועי החיפוש שאתה חלק מהקהילה וגם שגולשים אחרים יכולים למצוא את האתר שלך בהקשר לנושא מסויים המעניין אותם. אם אנשים אחרים מזכירים את האתר שלך באתרי מדיה חברתית, יודעים מנועי החיפוש שאנשים אחרים אוהבים את התכנים באתר שלך.

אם אתה רוצה לקבל דירוג גבוה עבור מילת מפתח מסוימת, אתה צריך לנתח את דף האינטרנט עבורו ברצונך לקבל דירוג גבוה ולעשות לו אופטימיזציה.

מציאת האיזון המושלם בין פעילות בתור האתר לבין פעילות מחוץ לאתר הינו קריטי להצלחה שלך להיות ראשון בגוגל.