יועץ קידום אתרים עבור עסקים בינוניים

אתר האינטרנט של עסק בינוני משמש שלוחה של העסק, מעין איש מכירות שעובד 24×7 ותפקידו להביא לקוחות וגם למכור להם או לגרום להם לפנות.

ערוצי הפרסום של עסק בינוני במדיה המסורתית מתחלקים בין פרסום בעיתון, דיוור, השתתפות בתערוכות, פרסום ברדיו, שלטי חוצות. באינטרנט, אתה, כמנהל עסק בינוני, מחפש ערוצים נוספים בהם תוכל להגיע ללקוחות פוטנציאלים, כאלה שעדיין לא מכירים את העסק שלך. אתה צריך יועץ קידום אתרים עליו תוכל לסמוך ובו תוכל לבטוח.

בהשוואה לדרכי פרסומת אחרות באינטרנט ומחוץ לאינטרנט, פרסום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל הוא אמצעי משתלם גם למי שיש ברשותו תקציבים קטנים. אין צורך בהשקעה ואין צורך בתשלום עבור יחידות שטח או זמן צפייה/האזנה כמו העלויות הכרוכות בפרסום בעיתון, ברדיו או בטלויזיה.

אז אם זה נשמע כל כך טוב, היכן הקאץ'? הפשטות היא רק למראית עין ויכולה להיות מטעה. עלויות הפרסום נקבעות בדרך של מכרז, כלומר, צריך להגיש הצעות מחיר מול מתחרים רבים המתחלפים ללא הרף והרוצים, בדיוק כמוך, להגיע לאותם לקוחות.

היתרון של יועץ קידום אתרים ואיך הוא יכול לעזור לך

עלויות הפרסום בעיתון, ברדיו או בטלויזיה נקבעות מראש, אתה יודע בדיוק כמה תשלם עבור מודעה. בפרסום ממומן בגוגל, העלויות נקבעות במכרז ולכן לא ניתן לדעת מראש את הסכום שצריך יהיה לשלם.

ספר הגדל את ההכנסות שלך האמצעות פרסום בגוגלהספר "הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל", בו שימשתי יועץ מקצועי, יסביר לכם כיצד ליצור תוכנית פרסום יעילה שתעמוד ביעדים העיסקיים שלך.

כדי להצליח בתחום השיווק במנועי החיפוש עליך לערוך תכנון מראש. השיווק באינטרנט זה שיווק "הפוך" ואני אסביר. השיווק בעולם הרגיל של עיתונים, טלויזיה, ברושורים בתיבות דואר הוא שיווק בו אנו פונים לכולם, מבלי לדעת מה באמת כל אחד רוצה.

שיווק הוא היכולת להגיע ללקוח עם הפתרון מתאים ובזמן המתאים. פתרון המתאים, למי? בזמן המתאים, למי? ללקוח, כמובן. קשה מאוד לעשות זאת בעיתון. חשבו לרגע. אתם פתוחים עיתון ורואים מודעה למכירת נעלי ספורט. האם המודעה מתאימה לך? כנראה שלא, היא לא בשבילך מכמה סיבות. יכול להיות שרק לפני שבוע קנית נעלי ספורט ולכן רק בעוד שנה תזדקק לנעלים חדשות, כך שהמודעה לא רלוונטית עבורך. יכול להיות שיש לך בעיות בברכיים ואז בכלל אתה מדלג בקלילות מעליה.

באינטרנט, השיווק עובד אחרת. אם אתה נכנס לגוגל ומחפש "נעלי ריצה לגברים מידה 44" מה אתה מחפש? אני יודע: "נעלי ריצה לגברים מידה 44", נכון? ואיך אני יודע? כי אתה בעצמך רשמת את מה שבדיוק אתה מחפש.

דוגמה נוספת. אם אתה גולש בפייסבוק ואתה חבר עם אנשים שציינו בפרופיל שלהם שאיכות הסביבה חשובה להם, ולחצת "אהבתי" על דף "חזרה לטבע" ועל דף "נגד זיהום אויר" והצטרפת לקבוצה "אנשים בירוק", אז נכון שמודעה של כדור כביסה אקולוגי תמשוך את תשומת ליבך?

לשיווק ולקידום העסק שלך באינטרנט יש הרבה מאוד ערוצים: אתר, בלוג, סרטי וידאו, מצגות, תמונות, מאמרים, רשתות חברתיות, פורומים ועוד. באיזה ערוץ נמצאים הלקוחות שלך? מה יניע אותם לרכוש ממך או לפנות אליך?

אתה צריך יועץ שיווק באינטרנט בעל ידע נויסיון רב שמבין את העסק שלך ואת הלקוחות שלך ויכול לעזור לך במציאת הפתרונות המתאימים ללקוחות שלך, לך ולעסק שלך.

אני יכול לבשר לך שקדמתי עסקים רבים באינטרנט ואוכל גם לקדם את האתר והעסק שלך באינטרנט. אני מכיר את הכלים ויש לי ניסיון עסקי בעולם העסקים כך שאוכל לעשות את החיבור שיביא לעסק שלך הכי הרבה תועלת הן לטווח הקצר ובעיקר לטווח הארוך.

איך אפשר לעזור לך?

זהר עמיהוד

רוצה שגוגל יביא יותר לקוחות לאתר שלך? רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו? לא ברור לך איך ליצור הרבה תוכן באופן עקבי ומתמשך?

אני, זהר עמיהוד, מציע ייעוץ אסטרטגי וטקטי, כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך. התקשר אלי לקבלת כדי שאוכל לעזור לך להביא יותר לקוחות לאתר, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

כן, אני רוצה יותר תנועה, יותר פניות, יותר מכירות