מה כדאי לעשות באתר האינטרנט שלך כדי שהגולשים יסמכו עליך

לפני שאנשים קונים משהו באתר שלך או פונים אליך הם צריכים לבטוח בך. אם האתר שלך לא נראה אמין, אז אתה לא תקבל הרבה מכירות/פניות ולא משנה כמה מבקרים באתר שלך.

למה שלקוחת יתנו בך אמון? ישנם מספר דברים שאתה צריך לעשות כדי להראות למבקרים באתר האינטרנט שלך, כי אפשר לסמוך עליך. אתה צריך לשדר אמינות:

1. הצג את מלוא פרטי העסק

זה מדהים אותי כל פעם מחדש שבעלי עסקים מציינים רק את כתובת הדואר שלהם ולא מציינים כתובת פיזית. האם לעסקים האלה יש מה להסתיר? אם הלקוח שלך לא יודע מי אתה ואיפה המשרד שלך הוא עלול להימנע מלעשות איתך עסקים.

מה כדאי לעשות באתר האינטרנט שלך?

אם אתה רציני, הראה למבקרים באתר שלך שאין לך מה להסתיר. רשום בצורה מלאה את פרטי הקשר אליך. כמה שיותר יותר טוב.

2. הצג למבקרים באתר האינטרנט שלך למה לעשות איתך עסקים

למה שמישהו יקנה ממך או יפנה אליך ולא אל המתחרים שלך? האם יש משהו שמבדיל אותך מכל השאר?

מה כדאי לעשות באתר האינטרנט שלך?

הצג למבקרים באתר שלך איך אתה שונה מאחרים ולמה הם צריכים להשתמש במוצרים או בשירותים שלך.

3. הצג עדויות

הצג עדויות של אנשים אחרים שעשו שימוש במוצרים ו/או השירותים שלך ובכך אתה עונה על שאלה שכל לקוח שואל: "האם זה יעבוד בשבילי?" אתה מציג עדויות של לקוחות שכן עושים שימוש במוצר או בשירות ומצאו אותו מתאים.

המבקרים באתר שלך רוצים להיות בטוחים כי יש לך עסק רציני ועסק שמציג עדויות של לקוחות זוכה באמון פעמיים: פעם אחת, כי העדויות ניתנו על ידי לקוחות וזה מעיד שלעסק יש לקוחות ודבר שני, יש לקוחות מרוצים.

אם החברה שלך או המוצר/שרות שלך זכה בפרסים, הראה זאת למבקרים שלך. אני כל פעם נדהם מחדש איך עסקים דואגים להחביא באתר שלהם את כל אותם פרסים ולקוחות זהב שיש להם.

מה כדאי לעשות באתר האינטרנט שלך?

הצג למבקרים באתר שלך עדויות של אנשים אחרים שנהנו מן המוצרים והשירותים שלך. כמו כן הצג להם הוכחות שגוף אחר בחר בך ו/או נתן לך פרס עבור משהו.

4. הצע למבקרים באתר האינטרנט שלך ערבויות

גולשים לא אוהבים לקחת סיכונים. לכן ערבויות יעזור לך למכור יותר. אתה צריך להעביר ללקוחות שלך את המסר כי אתה 100% בטוח כי המוצר או השירות שלך באמת עוה/נותן את מה שמובטח.

אתה צריך לתת ערבויות חזקות כדי שהמבקרים באתר האינטרנט שלך יהיו בטוחים שהם יכולים לקבל החזר מלא על כספם במידה והמוצר/שרות לא יענה על ציפיותיהם.

אני יודע מה אתה חושב. אתה חושב שאם תבטיח ללקוחות 100% שביעות רצון ואפשרות החזר ללא שאלות, יהיו כמה לקוחות שינצלו זאת לרעה: הם יקנו, ישתמשו ויחזירו מתוך כוונה לעשות עליך "סיבוב" מבלי לשלם. זה בהחלט עשוי לקרות, אבל ההפסד בגין לקוחות בודדים אלה לבין גידול עצום במכירות לאחרים שעצם מתן הערבות שיכנע אותם לעיסקה הוא בטל בשישים.

סיכום

אתה צריך לבנות אתר אמין שהלקוח ירגיש בטוח לערוך בו את הקנייה או לפנות אליך. הצג למבקרים כי העסק שלך הוא אמיתי כי הם יכולים לסמוך עליך באמצעות העצות שניתנו במסמך זה.