בידיעה שהתפרסמה בתאריך 7 לפברואר, 2014 התברר כי נשיא המדינה, שמעון פרס, בן ה- 91, קבע שיא ג'ינס חדש: הוא העביר שיעור אזרחות מקוון לפני 6,700 תלמידי רשת עמל שצפו בו מ- 215 נקודות (כיתות) שונות ברחבי הארץ.

במהלך השיעור המקוון הציגו התלמידים שאלות למרצה הצעיר באמצעות הקלדה (צ'אט) וגם בקול באמצעות מיקרופונים שהועמדו לרשותם.

השיעור וכל הפרטים נבדקו מקרוב על ידי סגן נשיא גינס העולמי בצד יוצא דופן. אמנם המשקיפים של גינס חייבים לאשר את מתווה האירוע ואת תוצאותיו כדי לכלול אותו כמועמד להיחשב כשיא גינס, אבל הפעם, מכיון שנשיא המדינה היה מעורב, סגן נשיא גינס העולמי בה לבחון את ההערכות מקרוב.

שיעורי מקוונים תופסים יותר ויותר מקום במערכות החינוך. באוניברסיטאות זה כבר מוטמע מזה שנים והנה שמעון פרס היה זה שנתן "דחיפה" לנושא בבתי ספר תיכוניים.

גם ארגונים וחברות מגלים את נפלאות התקשורת באינטרנט ואת היכולת לדבר אל עשרות, מאות וגם אלפי עובדים / ספקים / לקוחות מבלי לצאת מהמשרד. לא המרצה/מנחה צריך לצאת מהמשרד ולא השומעים אותו. כל אחד יושב במקום הנוח לו: בבית, במשרד, ברכב, בבית קפה, בגינה, ברכבת; עושה שימוש במכשיר הנוח לו: מחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט, פאבלט, סמארטפון / מובייל – צופה במצגת, מאזין לשיחה ושואל שאלות באמצעות הקלדה.

השיחה האינטרנטית מאפשרת מיגוון של פעילות שיווק, מכירה והדרכה לארגונים בינוניים וגדולים.

מערכת וובינר מאפשרת היום איכות קול מצויינת וגם וידאו באיכות HD ממצלמת המחשב (Webcam) של המרצה.

אם גם לך יש קושי בהבאת לקוחות / ספקים / עובדים, הנמצאים במקומות מרוחקים, אל אולם / חדר ישיבות יש לנו פתרון עבורך וקוראים לו וובינר.

צלצלו לפרטים 09-8910462