שיטות קידום אתרים שיביאו עליך צרות

בריצה המטורפת לעבר המקום הראשון בגוגל עשויים בעלי עסקים ואתרים להתפתות לכל מיני "קיצורי דרך" ושיטות כובע שחור (black hat) שעשויים להכניס אותם לקטגוריה של זבלנים ואת זה גוגל לא אוהבת. אתר שנמצא מפר את הכללים של גוגל יורחק מתוצאות החיפוש.

שיטות קידום אתרים שעשויות להכניס את אתר האינטרנט שלך לצרות

רשתות להחלפת קישורים אוטומטיים

כאשר אתה מצטרף לרשת כזאת, שפעם קראו להם חוות קישורים, קישור לאתר שלך מופיע במאות אתרים אחרים החברים ברשת. יש פה כמה בעיות:

אחת – אין לך שליטה מאיזה אתרים אתה מקבל קישורים, אלא יכולים להיות אתרים טובים או רעים, בעיני גוגל כמובן. מכיון שקישור זה כמו הצבעה, איזה ערך יש לקישור תקבל מאתר שגוגל לא 'סופר'?

בעיה שנייה – אין לך שליטה על הקישורים שלך אל אתרים אחרים. שוב, אם קישור זה כמו הפנייה, איך אתה חושב שגוגל יעריך את האתר שלך אם מהאתר שלך יש קישור לאתר שגוגל לא 'סופר' מכל סיבה שהיא?

כלים אוטומטיים ליצור חשבונות בפורום והוספת תגובות עם קישור לאתר שלך

תאר לך שיש תוכנה שיכולה לפתוח 10 חשבונות בפורום באופן אוטומטי, כלומר 10 זהויות שונות. זהות א שואלת שאלה, זהות ב מגיבה עם קישור כמובן, זהות ג מוסיפה משלה לדיון… כאשר כל המטרה היא, בסופו של ענין, לרמות את גוגל על ידי יצירת קישורים מתוכן מפובק, חסר ערך.

כלים אוטומטים ליצירת דפים והעשרתם במילות מפתח

נכון, [ביטוי המפתח] צריך להופיע בדף האינטרנט שלך, אבל צריך לעשות זאת כמו שצריך. אני מזכיר לך שאת הדף צריכים לקרוא לקוחות. אם תחשוב רק שמנוע החיפוש צריך לקרוא את הדף, תיכשל, כי גוגל כבר יבין שהדף הזה נכתב עבורו ולא עבור הגולשים. יש היום מספיק תוכנות אוטומטיות שתצריך להזין להם מספר פרטים והן מחוללות (יוצרות) לך דף אינטרנט. זהירות!

קניית קישורים בתשלום

אין כל רע בקניית קישורים בתשלום. חברת יאהו מוכרת קישור ב- 299 דולר וגוגל מעריכה מאוד את הקישור הקנוי הזה. אז מה רע? הדבר שגוגל לא רוצה היא שתקנה קישורים בכמויות כאשר הכוונה היחידה היא לרמות את מנגנון דרוג.

פתרונות אוטומטיים לקידום אתרים זה זבל

פתרונות אוטומטיים לחלוטין תמיד אומר זבל בכל הנוגע לקידום אתרים SEO.

גוגל רוצה להציג דפי אינטרנט באיכות גבוהה בתוצאות החיפוש. דפי אינטרנט שנוצרו באופן אוטומטי לא יכולים להיות איכותים ובעלי ערך כמו דף אינטרנט שנוצר על ידי עורך אנושי.

פתרונות אוטומטיים יוצרים קישורים באיכות נמוכה ותוכן שאינו בעל ערך לגולש. עסקים אשר מנסים לקדם את האתר שלהם ולעשות לו אופטימיזציה עם השיטות האלה הם אלה אשר יפגעו.

אם אתה רואה פרסום הכולל את המילים "אוטומטי לחלוטין" ו – "מאות אתרים" או "אלפי אתרים" במשפט אחד, אתה יכול להיות בטוח כי המוצר או השירות הזה רק יכול לסבך אותך עם גוגל ותאמין לי אתה לא רוצה את זה. היזהר!

אל תיכנס לפאניקה! יש שיטות קידום אתרים שעובדות

אם לא השתמשת בשיטות הזבל שתוארו לעיל כדי לקדם את האתר שלך, אין לך מקום לדאגה.

האופטימיזציה של דפי האינטרנט שלך היא גורם חשוב בקידום האתר שלך. לא מספיק לכתוב תוכן בעל ערך, אלא צריך להראות לגוגל כי האתר שלך רלוונטי למילת מפתח מסוימת וכי הוא ראוי לקבל מקום של כבוד בתוצאות החיפוש.

המפתח הוא להתמקד בגולש / במשתמש לנסות להבין את כוונתו ולתת לו את תוכן איכותי ורלוונטי לכוונת החיפוש שלו.

אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלך חשובה אבל אתה צריך לוודא כי אתה משחק לפי הכללים (הנה כאן רשומים הכללים על פי גוגל). אם אתה עושה את זה בצורה נכונה, קידום במנועי חיפוש מוביל דירוג גבוה לאורך זמן, יותר לקוחות ויותר מכירות.

אם אתה 'דוחף' את הגבולות יותר מדי, אתר האינטרנט שלך עשוי להיכנס לצרות במוקדם או במאוחר עם גוגל. אם אתה רוצה להשיג תוצאות לאורך זמן עליך לפעול חכם.

תגיות: כלים אוטומטיים ליצור חשבונות, כלים אוטומטיים לקידום אתרים, כלים אוטומטים ליצירת דפים, קניית קישורים בתשלום, רשתות להחלפת קישורים אוטומטיים, שיטות קידום ת