סרט וידאו באתרי מסחר תורם לגידול במכירות

הטמעת סרטי וידאו באתר מסחר הם כלי יעיל להגדלת זמן השהייה באתר של הגולש ולחשיפה שלו ליותר מוצרים. הוידאו מוכר. נקודה. הלקוחות רוצים לראות את המוצר בפעולה, מה הוא עושה ו- וידאו זאת המדיה שיכולה להציג זאת.

לפי מחקר של ComScore, גולשים שוהים 2 דקות יותר בממוצע באתר סחר בו יש וידאו והסיכוי שהם ירכשו גדל ב- 64%, כך לפי נתוני comscore.

יותר ויותר גולשים מצטרפים לערוצים שהקימו אתרי המסחר באינטרנט והמשמעות היא אחת: לקוחות רוצים לראות וידאו. במהלך הרבעון הראשון של 2011 גדל מספר הנרשמים ב- 21% לעומת הרבעון שקדם לו והמגמה הזאת נמשכת. גם באתרי המסחר עצמו מוטמעים יותר ויותר סרטי וידאו, אבל מרבית אתרי המסחר, 68% לפי נתוני comscore עדיין לא עושים שימוש כלל בוידאו, כך שהזמן לפעול הוא עכשיו.

ויש גם משמעויות seo לוידאו שנמצא ב- youtube ולוידאו הנמצא באתר. לפי מחקר של SundaySky, כמעט 18% מתוצאות החיפוש מציגות סרטי וידאו, כאשר 80% מהן הם סרטי וידאו שמקורם ב- YouTube.

אתר Zappos.com מלא בסרטי וידאו לכמעט כל מוצר. הנה במקרה הגעתי לדף מוצר של גרביים וגם שם יש סרט וידאו. ב- zappos טוענים שקידום seo של סרטי הוידאו הביא להם תנועה נוספת של 77,000 איש בחודש וכמובן תוספת מכירות נכבדה.

האם גם אתה עושה שימוש בוידאו למכירת מוצרים באתר שלך?