בעלי עסקים שיש להם אתר באינטרנט, השקיעו מזמנן, מרצם וכספם לבנות אתר, אבל זוהי רק ההתחלה. לאחר שהאתר נבנה מבינים בעלי העסק שצריך גם לדאוג שהוא יעבוד עבורם. זה לא מסתדר להם כי התקוה שלהם היתה שהנה יש אתר והלקוחות יגיעו.

המאמר שלפניכם מתאר 3 השאלות שכל בעל עסק שיש לו אתר באינטרנט חייב לשאול את עצמו אם הוא רוצה להצליח ולהרויח יותר בעזרת האתר שלו.

1. האם האתר שלכם התפתח עם העסק שלכם?

סביר להניח שאת האתר שלכם בניתם כאשר הקמתם את העסק, אולי אפילו לפני שעוד היה לכם לקוח אחד. אז בטח חשבתם איך לבנות אתר "תדמיתי" קטן עם מספר מצומצם של דפים.

אז, בימי הקמת האתר, עוד לא הייתם "סגורים" על מה אתם הולכים לעשות, איזה שירותים או מוצרים תמכרו.

לחלקכם לא היו משאבים, אז בתחילת הדרך, וזה השפיע באופן מהותי על ההחלטות שלקחתם וביניהם גם על ההחלטה על האתר ותכניו.

היום אתם רואים את האתר שלכם אחרת, אתם חייבים לראות אותו באופן שונה כי היו כל כך הרבה עדכונים בטכנולוגיה, בהתנהגות הלקוחות, במגמות העיצוב אבל בעיקר בגלל שעכשיו אתם מבינים יותר על הלקוחות שלכם ועל מה הם מחפשים באתר שלכם.

הטכנולוגיה משתנה – אני לא צריך לספר לכם על המהירות בה הטכנולוגיה משתנה. אני מדבר על כך שפעם היה מספיק לתכנן אתר למחשב שולחני והיום יש מיגוון של מכשירים שמהם ניתן לגלוש: סמארטפונים, טאבלטים ועשרות אם לא מאות גדלים של מסכים.

מגמות עיצוב באות והולכות – לפני שנים המגמה היתה לשפוך צבע, לעצב אתר מקושקש,  עם תמונת רקע מאחור – הימים האלה חלפו. תסכלו על גוגל, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אמזון, אי ביי ותבינו שמגמת העיצוב כבר שנים היא מינימליזם.

האופן בו הלקוחות משתמשים באתר גם היא משתנה – הלקוחות של פעם הם לא הלקוחות של היום. פעם, מצגת פלאש הלהיבה את הגולשים והם היו מוכנים לחכות עד שתיגמר הטעינה, זוכרים loading, loading, loading, והיום? זוכרים את מבחן 5 השניות? אתם מבינים שבזמן קצר של 5 שניות הפלאש צריך להיטען (Loading) וגם הלקוח צריך להבין מה הוא רואה, והאם הוא הגיע למקום הנכון וגם מה עליו לעשות וברור לכם שהלקוחות של פעם הם לא הלקוחות של היום.

קשר עם הקהילה משתנה – בהמשך לנקודה הקודמת, פעם, אתר היה כמו פלאקט, כמו שלט חוצות, כמו ברושור, כמו מודעה בעיתון – היום זה כבר לא עובד. למה? כי הלקוחות רוצים לקחת חלק בשיחה, הם רוצים להגיב, לשאול שאלות ולקבל תשובות, לעורר דיון.

הניסיון שצברתם הוביל אתכם לא פעם לעדכן את האתר, לעריכת שיפוצים/שינויים, אבל לפעמים שינויים/תיקונים קטנים אינם מספיקים.

2. האם אתם רוצים לקבל יותר תנועה מגוגל?

פעם המשפט "אם בנית אתר, התנועה כבר תגיע". את המשפט הזה טענו בתוקף ובפסקנות מעצבי אתרים שהצליחו לשכנע את הלקוחות שכל מה שצריך זה לפתוח אתר מעוצב, לפזר כמה קישורים ולהמתין.

הם הלקוחות והם המעצבים חשבו שפתיחת אתר דומה לפתיחת חנות. מה עושה בעל עסק שפותח בית קפה? הוא שוכר מבנה, משקיע בציוד, מעצב את האולם, תולה שולט פתוח ומחכה לתנועה. אלא שזה לא עובד ככה, גם לא במציאות.

רגע, זה כן עובד אם אתם פותחים את החנות שלכם במרכז העניינים, למשל בקניון עזריאלי. שם, בקניון עזריאלי, מובטחת לכם תנועה ולא חשוב מה אתם מציעים.

באופן כללי, התנועה בקניון לא באה בגללכם, בגלל העסק שלכם. בקניון עזריאלי עוברים חיילים היורדים מהרכבת בדרך לקרייה, בקניון עזריאלי עוברים שכירים העובדים באחד ממאות המשרדים שבמגדלים, בקניון עזריאלי עוברות אמהות עם עגלות שבאו להעביר את הזמן במיזוג האוויר עם ילדיהם הקטנים – לא חשוב מה אתם מוכרים: עוגות, משקפיים, שירותי הנהלת חשבונות, גישור או אוכל לכלבים – ימצאו עבורכם לקוחות מבין אלה שעוברים בעזריאלי, אבל האתר שלכם אינו חנות בעזריאלי. האתר שלכם הוא סוכה במדבר ואם לא תדאגו לתנועה, התנועה לא תגיע. נקודה.

אתם יכולים להביא תנועה מפרסום שתיכף אדבר עליו אבל גוגל הוא עדיין מקור התנועה בחינם העיקרי לכל אתר אינטרנט בין אם זה עסק שמוכרים מוצרים או שירותים. אנשים מבינים שהדרך המהירה להשיג את המידע המבוקש היא… גוגל.

בעלי עסקים מבינים שגוגל מביא להם את הלקוחות הכי טובים, הכי ממוקדים כי הם, הלקוחות, מחפשים, כי הם מבקשים את המידע, וזה ענין מאוד מאוד חשוב.

תראו כמה מאמצים עושים מנחי התוכניות בטלויזיה כדי להשאיר אתכם לצפות בהמשך התוכנית לאחר הפסקת הפרסומות. הם מבטיחים "רק 3 פרסומות וחזרנו" או "מיד לאחר הפרסומות נדבר על איך אדם נשך כלב" ועוד. למה הם עושים זאת? הם יודעים שאתם באתם לשמוע את התוכנית ולא לצפות בפרסומות. הם מבינים שאתם יכולים ל"ברוח" להם ולכן הם מתאמצים.

מי נסע השבוע בנתיבי איילון? מי שמע רדיו השבוע? מי שנסע באיילון ו/או שמע רדיו השבוע שיצביע. מי לא נסע השבוע בנתיבי איילון ולא שמע רדיו?

עכשיו השאלה מופנית רק למי שנסעו השבוע בנתיבי איילון ו/או שמעו רדיו. האם אתם זוכרים איזה פרסומות ראיתם או שמעתם? ענו לא – אם אינכם זוכרים וזה בסדר, ענו כן אם אתם זוכרים מה ראיתים או שמעתם.

רובכם עניתם לא. אינכם זוכרים איזה פרסומות ראיתם באיילון ואיזה פרסומות שמעתם ברדיו מסיבה אחת פשוטה: אתם לא ביקשתם לשמוע את הפרסומות. נקודה. "דחפו" לכם את הפרסומות בעיניים או באוזניים מבלי שרציתם – זאת הסיבה שרמת הריכוז וההקשבה שלכם היתה נמוכה מאוד עד אפסית.

עכשיו נחזור לגוגל. בגוגל קורה בדיוק ההיפך. הגולשים מבקשים מידע על ידי כך שהם כותבים בדיוק מה הם מחפשים ובתגובה גוגל מציג לפניהם רשימת אתרים שמעניינים אותם בענין שביקשתו.

זאת הסיבה שהלקוחות בגוגל הם הלקוחות הכי טובים של העסק שלכם, כי גוגל מביא לכם תנועה של לקוחות שביקשו בדיוק את מה שאתם מציעים.

73% מהגולשים בעולם המערבי פונים לגוגל כאשר הם מחפשים משהו באינטרנט. ליתר דיוק 67% בארה"ב, 85% באנגליה ובישראל אין סקר אבל סביר להניח שהאחוז הגולשים בגוגל הוא מעל 95%, כך לפי הנתונים באתר שלי ובאתרים של הלקוחות להם אני מייעץ.

מדברים על "להיות ראשון בגוגל" והכוונה היא להיות ראשון בגוגל לא בביטוי אחד אלא בעשרות אם לא מאות ביטויים. הידעתם כי לפחות 50% מהגולשים שמחפשים לוחצים על התוצאה במקום הראשון.

מחקרים הראו כי בממוצע 50% מהגולשים שעורכים חיפוש לוחצים על התוצאה הראשונה. אחוז ההקלקות יורד באופן דרמטי עד ל- 1% בתוצאה במקום השמיני.

נקודה נוספת והיא כמות השינויים העצומה שגוגל עורכת בדרך בה היא מחשבת את ציון האתר ואת הדירוג בגוגל וזה גם קושר אותי לנקודה הקודמת עליה דיברתי.

קידום אתרים משתנה חדשות לבקרים והשאלה היא האם גם האתר שלכם משתנה באותו קצב. עם למעלה מ- 500 שינויים בשנה, האם האתר שלכם, שנבנה לפני שנים, עומד בדרישות וקודם כל מהבחינה הטכנולוגיה, התשתית?

כי אם האתר שלכם לא עומד בדרישות של גוגל, אין לכם סיכוי להיות ראשונים בגוגל כמובן. תוכלו להיות ראשונים ברשימות של כל מיני גופים אחרים אבל לא של גוגל. למה? כי גוגל מצפה למצוא משהו באתר שלכם ואתם לא מספקים לו את הסחורה, אז למה שגוגל יציג אתכם בכלל ולמה שיציגו את האתר שלכם ראשון בגוגל?

3. האם אתם מאבדים מכירות באתר שלכם?

הגישה המסורתית "אנחנו נאמר להם מה אנחנו עושים, הם כבר יבינו" כבר לא עובדת. התוכן במרבית האתרים מתאר מה העסק עושה ואיך הוא עושה, אבל זה לא מעניין את הלקוחות.

זאת הסיבה שאחוזי הנטישה באתר נמדדים בעשרות אחוזים. אתם מבינים את המשמעות של 50% נטישה. זה אומר שמחצית מהתנועה שהגיעה לאתר שלכם, יצאה משם מהר וחזרה לגוגל.

זוכרים את מבחן 5 שניות? זה מה שקרה אצלכם באתר. הגיעה תנועה שהתאמצתם להביא ואולי גם השקעתם כסף בהבאתה והנה כשהיא הגיעה, הלקוחות נטשו, עזבו את האתר, מבלי לקרוא, מבלי לעיין, מבלי להשאיר פרטים ומבלי לקנות והם אפילו לא עברו לדף שני באתר. הם נטשו מהדף הראשון שעליו הם נחתו ואותו הם ראו.

ומה יקרה לדירוג שלכם בגוגל? לא, לא התבלבלתי, אחוזי הנטישה (גוגל קוראת לזה בעדינות: אחוזי יציאה מדף הכניסה, מכבסת מילים), אז אחוזי הנטישה הגבוהים משפיעים לרעה על הדירוג שלכם בגוגל, כי זה מאותת לגוגל שהלקוחות לא מצאו את מבוקשם אצלכם באתר.

יש פה מעין מעגל. גוגל מביא אליכם לקוחות, הרבה לקוחות נוטשים, הדירוג בגוגל יורד, התנועה לאתר מתמעטת. לא משנה כמה יהיו טובים התכנים באתר שלכם, אם הלקוחות נוטשים, גוגל יוריד אתכם בדירוג.

לקוחות נוטשים מכל מיני סיבות גם במהלך שהייתם באתר ובסופו של דבר לא עושים את מה שהתכוונתם שיעשו: לא משאירים פרטים, לא קונים.

הידעתם, 1% המרה, כלומר גרימת שינוי בהתנהגות הגולשים לאחוז אחד מהמבקרים באתר נחשב אחוז המרה טוב? המשמעות היא שעל כל 100 גולשים הנכנסים לאתר, רק אחד מהם, בממוצע, יבצע משהו, יעשה פעולה כמו השארת פרטים או הוסף לסל ולמה יחס המרה כל כך נמוך?

יש לכך סיבה, וברור לכם שהלקוחות שהגיעו אליהם לאתר לא הבינו, לא היה להם ברור או שהם היו המומים וזה שיתק אותם ומנע מהם לפעול – מה שהם עשו ובהצלחה, זה ללחוץ על הלחצן back, אחורה ולחזור לדף התוצאות של גוגל או ללחוץ על ה- איקס הקטן בפינת המסך ולסגור את האתר. את זה הם הצליחו לעשות.

התוצאה מבחינתכם היא הרת אסון ללא קשר איך יצאו מהאתר שלכם – המרה (Conversion) שם לא היתה. אין עסקה, אין כסף וגם דירוג האתר שלכם נפגע.

באינטרנט כל מה שנדרש כדי לנטוש את האתר זה בסך הכול כמה לחיצות עכבר בודדות ואופ אתם באתר אחר.

אם יש בעיה בהבאת תנועה מגוגל, אם יש בעיה שאין מספיק פניות או מכירות, למה בעלי אתרים לא עושים משהו בנדון?

לדעתי, הבעיה נמצאת באופן בו בעלי עסקים רואים את האתר שלהם – ענין של תפיסה. שלא כמו פרסום רגיל: עיתון, טלוויזיה, רדיו, שלא כמו ערוצי מכירה להם אנחנו רגילים שאנחנו קונים מוצר: יצרן, מפיץ, חנות ורק אז לקוח שהם כולם מתווכים בין עסקים ללקוחות פוטנציאלים, פתאום בעל העסק עומד פנים-אל-מול-פנים-מול הלקוחות. והלקוחות יש להם טענות: הם רוצים הכול לאתמול, הם רוצים לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר ולא כול בעלי העסקים מבינים מול מי הם עומדים.

בעלי אתרים חושבים שהאתר זה אמצעי פרסום, מעין ברושור גדול יותר, מפורט יותר, אינטראקטיבי יותר, אבל זה לא, זה לא מספיק כדי להביא גולשים ולהפוך אותם ללקוחות.

בעלי אתרים מבולבלים מכול העצות שהם קוראים, וובינרים שהם שומעים, פוסטים שהם קוראים באינטרנט על מה צריך לעשות. זה אומר ככה וזה אומר בדיוק ההיפך, זה אומר "אל תעשה" ואחר אומר "תעשה".

צריך מישהו מוסמך, כמוני, שידע לומר לכם מה עוד ניתן לעשות באתר כדי שהאתר יעשה עבורכם יותר כסף.

כמה השקעתם באתר שלכם?

האם אתם יודעים כמה כסף צריך להשקיע בבית קפה עוד לפני שהגיע הלקוח הראשון? בערוץ 2 שודרה כתבה על רשתות הקפה בארץ ואלו הנתונים. ברשת Café Café פתיחת סניף מוערכת בין מיליון ל- מיליון ומאתיים אלף שקל! ברשת ארומה, פתיחת סניף מוערכת בין 2 ל- 2.5 מיליון שקל! כן, נדרשת השקעה שבין 1 מיליון ל- 2 מיליון שקל בציוד מטבח, קופות וריהוט כדי לפתוח סניף של בית קפה כמו ארומה, או קפה קפה.

כמה אתם השקעתם בבניית הסניף של העסק שלכם באינטרנט, כלומר באתר שלכם?

משום מה, יש לבעלי עסקים ציפייה שבאינטרנט הכול חינם. אני אומר לכם כך: אם תשקיעו אפס תקבלו אפס. צריך להשקיע כדי להביא לקוחות לעסק שלכם וצריך להשקיע כדי לייצור המרות.

אבחון אתר כדי לממש את הפוטנציאל של האתר שלכם

אבחון אתר היא הדרך שאני מציע לכם לממש את הפוטנציאל של האתר שלכם, לגלות את הסיבות שמונעות מכם להביא אליו יותר תנועה, לגלות את הסיבות שמונעות מהגולשים להפוך ללקוחות ובאותה עת להציע לכם מה צריך לעשות שהאתר שלכם יהיה ריווחי.

אם יש בעיה באתר, תהיו בטוחים שאגלה אותה. הבעיה שם, אבל אתם לא מודעים אליה, כי זה שלכם. אתם צריכים שמישהו אחר, לא אתם, ישים את עיניו וראשו באתר שלכם כי הוא יראה את מה שאתם לא מסוגלים לראות.

בדוח אבחון האתר שאערוך לכם אומר לכם מה עליכם להוסיף, לשנות כדי שהאתר שלכם יעזור לכם לעמוד ביעדים העסקיים של החברה שבראשה אתם עומדים.

אבחון אתר יעזור לכם:

  • להביא יותר תנועה לאתר מגוגל
  • לגרום ליותר טלפונים, יותר פניות, יותר קניות
  • לעשות יותר כסף

אותו דבר לגבי הרבה בעיות אחרות בחיים שלנו.

אבחון קשב וריכוז אולי הוא אחד האבחונים היותר שכיחים אבל יש עוד הרבה אבחונים אחרים, לאוו דווקא אבחונים רפואיים או אבחוני ילדים, בתחומים שונים ורבים שנעשים על ידי מומחים: יש אבחון עסקי, אבחון ארגוני, אבחון השמה, אבחון תעסוקתי וכדומה.

אבחון על ידי מומחה, מישהו שאינו מעורב בעסק/בחברה יכול לתת לכם נקודות מבט שונות שלכם קשה או בלתי אפשרי לראות.

כאשר האתר שלכם לא מביא מספיק תנועה, לא מביא מספיק פניות או מכירות אתם צריכים מומחה שיעשה לכם אבחון אתר. אבחון אתר יגלה לכם את החולשות שבו, יגלה את החוסרים שבו, יגלה את הדברים המונעים ממנו להיות ראשון בגוגל ואת הדברים המונעים מהלקוחות לפנות או לקנות.

בעלי עסקים להם ערכתי אבחון אתר ואשר יישמו את המלצותיי דיווחו על:

  • שיפור משמעותי בדירוג בגוגל,
  • גידול במספר הכניסות לאתר,
  • עלייה במספר הפניות ובמספר המכירות מהאתר

מה אבחון אתר יכול לעשות לאתר שלך?

דוגמה לתנועה לאתר לאחר יישום האבחון

התוצאות: (תוך 9 חודשים)

  • גידול של 110% במספר הגולשים החודשי
  • גידול של 85% במספר הפניות לקבלת שירות

גידול של 110% זה אומר יותר מפי 2.

האם אתם יכולים לדמיין מה זה אומר בעסק שלכם מספר כפול של מבקרים, כמעט מספר כפול של פניות?

נילי גזלר, אמנית, אשת יחסי ציבור, היא היוזמת והמארגנת של סדנת בלט קלאסי הנקראת אידאס – סיבה עם המורים הטובים ביותר מאירופה. הסדנא נערכת בטירה יפהיפה בזלצבורג, אוסטריה (צלילי המוזיקה, סרט)

"זהר עמיהוד עבד איתי יד ביד על אבחון האתרים שלי. מילאתי אחרי הוראותיו צעד צעד ובאמת יש תוצאות מפתיעות… למדתי גם להבין הרבה יותר מה גוגל בכלל רוצה מאיתנו, ומה אנחנו רוצים לקבל."
נילי גזלר

לפני שאני אומר לכם מהיכן להתחיל, אני רוצה להראות לכם עוד מקרה אחד של מה קורה לאתר לאחר שנעשה לו אבחון.

זהו עסק B2B בו כל מכירה של מוצר מתחילה בכמה עשרות אלפי שקלים ולכן מספר הפניות שאתם רואים.

דוגמה נוספת לאתר מ- 1,271 ל- 2,951 תוך 8 חודשים

גידול של 132% במספר הגולשים החודשי

דוגמה נוספת לאתר שיישם את דוח האבחון

מספר הפניות שהיה 0 גדל ל- 37

מספר פניות לפי גוגל אנליטיקס

רוצים לשפר/לשדרג את האתר שלכם ולא יודעים מהיכן להתחיל?

"אחרי שנים שאף אחד לא הגיע לאתר, עמוד ראשון בגוגל תוך שבועות … והכי חשוב: יותר לקוחות"
גבעון פלד, מטפל בכאב
"במהלך השבוע האחרון קיבלנו 10 פניות מהאתר…"

לפני שאני ממשיך, אני רוצה לדבר על התזמון.

מתי הזמן הנכון לעשות אבחון אתר?

אני חייב לומר לכם שהתשובה היא עכשיו. זאת הזדמנות שלא כל בעלי העסקים הפנימו שצריך להחזיק את האתר בקו הראשון. הם בנו אתר והם עדיין חושבים שזהו, אפשר לנוח, שלא צריך לעשות דבר: לא לעדכן, לא להוסיף ובטח שלא לשדרג. יש פה הזדמנות שכולם שוקלים ומתלבטים, אתם תעשו.

אבחון אתר ייתן לכם את קפיצת המדרגה הגדולה שאתם צריכים כדי שתביאו יותר תנועה מגוגל, תייצרו יותר המרות ותבנו לכם נכס באינטרנט.

תהליך אבחון האתר הוא תהליך ידני, בו אני, אישית צוות אוויר, עובר על האתר ומאבחן אותו.

לאבחון אתר כמו להרבה דברים בחיים יש 3 חלקים

  • אבחון עסקי של האתר הבודק האם האתר עומד ביעדים העסקיים של העסק / חברה שלכם, ומה צריך לעשות באתר שלכם יצליח יותר.
  • אבחון אתר בנושא קידום אתרים SEO הבודק מה מונע מהאתר שלכם להיות ראשון בגוגל ומה עוד צריך לעשות כדי שגוגל ירצה לחשוף את האתר בפני עוד ועוד גולשים.
  • אבחון חוויית המשתמש באתר כדי לגרום לאלה שכבר הגיעו לאתר לפנות אליכם מהאתר או לקנות באתר.

תהליך אבחון האתר הוא תהליך ידני, בו אני, אישית צוות אוויר, עובר על האתר ומאבחן אותו.

ההשקעה שלכם באבחון אתר היא בסדר גודל של כמה אלפי שקלים.

אם אתם מרגישים שהאתר שלכם יכול לעשות יותר, אוכל לעזור לכם להביא יותר תנועה, וליצור יותר פניות או מכירות.

אם אתם מרגישים שהאתר שלכם לא נותן את כל מה שהוא יכול לתת, אוכל לעזור לכם למצוא את הבעיות שעוצרות אותו מלעשות יותר.

שאלות ותשובות

מי עושה את דו"ח אבחון האתר?

הדוח נעשה על ידי, מה שנקרא: אישית צוות אוויר. אני אעבור על האתר שלך ואמצא את כל השגיאות, אעיר את כל הערות ואמליץ על מה שנדרש כדי שלאתר שלך יגיעו יותר גולשים ויתבצעו יותר המרות.

האם אתה יכול להבטיח שאבחון האתר לפי ההמלצות שלך לא יפגע בדירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל?

שאלה חשובה. התהליך של הפעילות לאחר דו"ח אבחון האתר שאערוך צריכה להיעשות תוך נקיטת צעדים זהירים ולפרטי פרטים באופן שלא יפגעו הדירוגים בגוגל. עם זאת, הניסיון שלי מראה שאם עושים את הדברים בזהירות תוך נקיטת הצעדים המתבקשים יכולה להיות ירידה בדירוגים לזמן קצר. צריך להבין כי גוגל פתאום, יום בהיר אחד, מגלה משהו שונה במקום מה שהיה רגיל. לכן, ייתכן שבטווח המיידי שלאחר השינוי תהיה ירידה בדירוגים, אבל וזה חשוב להבין. אחת הסיבות לביצוע דוח אבחון אתר והפעולות שאחריו היא לשפר את הדירוגים. תכנון טוב והוצאה לפועל מסודרת של השינויים המתבקשים יגרמו לשיפור במצבו של האתר כך שהירידה בדירוגים תהיה קצרה מאוד ואחר כך האתר יתחיל לטפס בדירוגים מעבר למיקומים שהיו בעבר.

מה קורה לאחר שאקבל את דו"ח אבחון האתר?

הדוח מפורט מאוד ומסביר בשפה פשוטה וברורה מהי הבעיה, מה צריך לעשות ואיך צריך לעשות. הדו"ח מיועד לך, בעל העסק/האתר ומפתח האתר. יהיו דברים שאתם תצטרכו להחליט וגם לבצע ויהיו דברים שרק מפתח האתר יוכל לבצע.

אני אבחן את האתר שלך ואתן לך תוכנית פעולה מוכנה לך ולמפתח האתר שלך כדי שתתחילו ביישום ההמלצות.

אם יש בעיה באתר שלך, תהיה בטוח שאמצא אותה, ואז אסביר לך בשפה פשוטה וברורה את הבעיה, מה צריך לעשות ואיך צריך לעשות זאת כדי שתוכל ליישם זאת מהר ככל האפשר. כתוצאה מכך יבואו יותר גולשים ויהיו יותר מכירות.

מה אם למפתח האתר יש התנגדות לתוצאות האבחון?

כן, זה קורה, וזאת הסיבה שאתה צריך מומחה, בעל ניסיון, שאין לו נגיעה באתר שלך כדי שיאמר לך את האמת ואת כול האמת. מפתח האתר שבנה לך את האתר, לא מבין בקידום אתרים – זה בכלל לא מעניין אותו. יכול להיות שהוא עושה קולות של קידום, אבל ת'כלס מה שהוא רוצה זה לפתח מהר את האתר ולעבור לפרויקט הבא. נושא של פניות לקוחות מהאתר מעניין את מעצב האתר כקליפת השום, הוא רוצה לעצב אתר ייחודי שיזכה בתחרות עיצוב.

זה בדיוק המקום בו אני נכנס לתמונה ואומר מה בדיוק צריך לעשות. יש לי את הידע ואת הניסיון. עשיתי דוחות כאלה לעשרות חברות שיישמו את המלצותיי, ראו יותר תנועה ויותר המרות באתר שלהם ואוכל לעשות זאת גם עבורך.

האם ההשקעה בדו"ח אבחון האתר היא ההשקעה הנדרשת היחידה?

שאלה יפה. אם יש בעיה בראייה הולכים לעשות אבחון. האם בזה הסתיים הטיפול בבעיית הראייה? התשובה היא לא. אבחון שלעצמו אינו הפתרון, הוא התחלה של הפתרון. אותו דבר באתר. דו"ח אבחון אתר שאתן על האתר שלך, הוא דו"ח של מה צריך לעשות כדי להביא יותר לקוחות מגוגל וכדי ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

אתה שואל בטח כמה זה עוד יעלה? כן, זה יעלה כמה אלפי שקלים. מי שמעוניין להמשיך איתי את התהליך שילחץ כאן, ימלא את הטופס ואני אחזור אליו.

הדו"ח המפורט שלי יסביר לך מה הבעיה, מה צריך לעשות כדי לפתור אותה בשפה פשוטה וברורה עם הנחיות מתאימות לבעלי המקצוע.

אם תיישם את כל ההמלצות שבדו"ח שלי, תגיע יותר תנועה לאתר, יהיה שיפור בדירוגים בתוצאות החיפוש של גוגל ויהיו יותר פניות.