יועץ קידום אתרים עבור עסקים קטנים

עסקים קטנים נוטים בתחילת דרכם לעשות הכל בעצמם. בעל העסק הוא היצרן, המוכר, המשווק, מנהל חשבונות ועונה לטלפון. בקיצור, עושה הכל ולאחרונה גם עושה שיווק באינטרנט.

שיווק באינטרנט זה ענין למקצוענים. חלפו הימים שבהם שינוי תג הביא לשינוי משמעותי בדירוג במנועי החיפוש. עברו הזמנים בהם סרט הוידאו שלך ביוטיוב עשה באזז ברשת כבר למחרת העלאתו לאתר.

הידעת? מספר הסרטים הנצפים באתר youtube.com מגיע לכדי 2 מיליארד ביום שזה כפול ממספר הסרטים שנצפו ביום ממוצע לפני כחצי שנה. זה מטורף! אתה רוצה שאספר לך כמה אתרים חדשים או כמה דפים חדשים נוצרים כל יום באינטרנט? לא, אתה לא רוצה לדעת, אבל אתה מאוד רוצה לדעת איך לגרום לכך שסרט הוידאו שלך או האתר שלך יראה בפני הלקוחות הפוטנציאלים שלך, נכון?

הטכנולוגיה משתנה במהירות: עוד לא התרגלנו ל- web 2.0 וגוגל כבר הכריזה על web 3.0. עוד לא התרגלנו ל- iPhone 4 והנה סטיב ג'ובס הציג לנו את iPhone בגירסה 6. כך גם בנושא שיווק באינטרנט.

על מי יכולים לסמוך בעלי עסקים קטנים בנושא קידום אתרים

כבעל עסק אתה צריך מקור מידע מוסמך ומהימן שמביא חומר עדכני בנושא שיווק באינטרנט וילמד אותך לעשות את הדברים הנכונים בפעם הראשונה. אתה צריך יועץ קידום אתרים עליו תוכל לסמוך. זה מזכיר לי את מ', איש עסקים ממולח שבנה עסק גדול ממענק השחרור שלו מצה"ל. מ' מנהל עסק בו הוא היבואן, המוכר, המשווק. הוא זה שמוציא את החשבונית וגם עושה את הגביה. מוכר? במסגרת התפקידים הרבים שלו הוא גם מטפל באתר האינטרנט של העסק.

בחיפושיו אחר מידע ודרכים לקדם את האתר שלו הוא ניתקל במאמר, כתוב היטב, על איזה מילות מפתח כותבים בשדה "מילות מפתח" בכל דף מדפי האתר כתנאי לקידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. לילות ארוכים ישב מ' מול המחשב, חשב על מילות מפתח והקליד אותן במערכת הניהול של האתר (CMS – Content Management System).

למה אני מספר לכם את הסיפור הזה? הסיבה היא שמה שעשה מ' היה נכון לפני כמה שנים, ועכשיו לא! אני לא יודע אם מ' שם לב לתאריך בו נכתב המאמר (ואולי הוא שם לב ולא ידע את המשמעות), אבל דבר אחד אני כן יודע. מ' "שרף" שעות על כלום. אם מ' היה יודע מה צריך לעשות ועושה את זה נכון, הוא היה ממשיך לבנות לו נכס באינטרנט. מה ש- מ' עשה מעמיד בסכנה את המיקומים של האתר שלו בדף התוצאות של גוגל. נקודה.

לבעל עסק קטן, כמו שלך, אני מציע ייעוץ שיווק באינטרנט לפי שעות, כדי שיחד נוכל לבחון מה עשית ומה כדאי שתמשיך לעשות כך שתקבל החזר גבוה על ההשקעה שלך שבדרך כלל היא הזמן שלך.

איך אפשר לעזור לך?

זהר עמיהוד

רוצה שגוגל יביא יותר לקוחות לאתר שלך? רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו? לא ברור לך איך ליצור הרבה תוכן באופן עקבי ומתמשך?

אני, זהר עמיהוד, מציע ייעוץ אסטרטגי וטקטי, כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך. התקשר אלי לקבלת כדי שאוכל לעזור לך להביא יותר לקוחות לאתר, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

כן, אני רוצה יותר תנועה, יותר פניות, יותר מכירות