קידום אתרים בגוגל באמצעות יצירת קישורים

קישורים מאתרים אחרים אליך הם כמו הצבעות. ככל שיש לאתר שלך יותר הצבעות, כך יש לו יותר חשיבות, כמובן, מבחינתם של מנועי החיפוש. אבל לא מספיק שיהיו קישורים, הם צריכים להיות גם רלוונטיים.

כאשר מדובר בקישורים, לא רק הכמות קובעת אלא בעיקר האיכות. לפעמים, עשרות קישורים מאתרים שלא קשורים לתחום של האתר שלך יכולים להיות שווים קישור אחד ויחיד מאתר רלוונטי. אם אתה סופר את הקישורים לאתר שלך מול הקישורים של אתרי המתחרים, דע לך שלא רק הכמות קובעת, אלא גם האיכות. איכות, למשל, זה כמה זמן הקישור קיים: ככל שהקישור מהאתר קיים זמן רב יותר, כך חשיבותו עולה.

אחד הדרכים ליצור קישורים לאתר שלך היא לבצע החלפה. אתה פונה לבעל אתר אחד ומבקש ממנו לתת לך קישור ובתמורה אתה נותן לו קישור. פעם זה עבד, באמת, אבל כבר לא. גוגל סורק את שני האתרים ורואה שאתר אחד מצביע למשנהו. מתוך איסוף הנתונים שבידו הוא יכול להבין שהיתה פה החלפה של קישורים רק כדאי לקדם את האתר ולא לשום צורך אחר.

מה אתה חושב יסיק גוגל אם מאתר של אינסטלטור יהיה קישור לאתר של מנתח לב? גוגל יסיק ששניהם "פותחים סתימות" מה שיכול להתברר כנכון, אבל הקשר הזה נראה חשוד, נכון? אתה לא תקבל עונש בגלל שהחלפת קישורים, אבל גם לא תקבל שיפור בדירוג.

בניית מערך קישורים עבור קידום האתר שלך בגוגל

כדי לבנות מערך נכון של קישורים אתה צריך לעשות שני דברים:

  1. לשמוע לעצותיו והנחיותיו של יועץ קידום אתרים. 🙂
  2. לדעת לייצר תכנים באופן שוטף (חשבת ששיווק באינטרנט זה זבנג וגמרנו? אתה טועה),
  3. להיות יצירתי, לחשוב "מחוץ לקופסה".

מטרת יצירת הקישורים היא בראש ובראשונה להביא אליך לקוחות רלוונטיים. לקוחות אלה ישהו יותר זמן באתר שלך והסיכוי שהם יפנו אליך וירכשו את המוצר גדולה. אך לפני 3, 4 שנים היו כאלה שניסו להביא את הלקוחות אליהם לאתר באמצעות תכנים שפרסמו באינטרנט על "בריטני ספירס", בין אם הם מכרו קרם פנים או שולחן כתיבה. כמובן, שהדרך הזאת רק גורמת ללקוחות שחיפשו בריטני ספירס להתרגז והם לא יקראו, לא ישהו ובטח שלא יקנו… שולחן כתיבה.

גם גוגל הבין שהקישור הזה שהוביל את הלקוחות ולא באמת גרם להם לשהות וגם לא לקנות, היה "לא טוב". גוגל לא יכול להסיר את הקישור, אבל הוא יכול שלא להתחשב בקיומו לצרכי קידום האתר.

כדי לעשות קידום אתרים בגוגל שגם יצליח אתה צריך מומחה, כמוני, בעל ניסיון וראיה עסקית שיודע כיצד לעשות את הדברים נכון. יש דרכים שונות ומשונות ליצירת קישורים וכדאי לדעת לעשות את הקישורים בדרך הנכונה כדי לא לחטוף "זאפטה" מגוגל.

איך אפשר לעזור לך?

זהר עמיהוד

רוצה שגוגל יביא יותר לקוחות לאתר שלך? רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו? לא ברור לך איך ליצור הרבה תוכן באופן עקבי ומתמשך?

אני, זהר עמיהוד, מציע ייעוץ אסטרטגי וטקטי, כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך. התקשר אלי לקבלת כדי שאוכל לעזור לך להביא יותר לקוחות לאתר, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

כן, אני רוצה יותר תנועה, יותר פניות, יותר מכירות