עם וובינר תוכל למכור והרבה וכל זאת מבלי לעזוב את הבית

אני מציע לך לקרוא קודם את המאמר על שיווק באמצעות וובינר.

וובינר או הרצאה אינטרנטית נערכת כאשר המשתתפים רואים אותך באמצעות מצלמת הוידאו המחוברת למחשב שלך, רואים את השקפים שאתה מציג ושומעים את קולך. זוהי ההזדמנות שלך לבנות מיתוג ולהתחיל לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות.

אני מציע לך השכרה של וובינר וזה כולל: מצגת שקפים, קול ושידור וידאו "חי" ממצלמת וידאו המחוברת למחשב שלך.

Loading...
מעמד המכירה הטוב ביותר הוא כשאתה עומד פנים-אל-מול-פנים מול הלקוח, אבל יש לזה מגבלה אחת גדולה והיא שמספר פגישות המכירה בתקופת זמן – מוגבל. באמצעות מערכת וובינר, אתה יכול לערוך שיחת מכירה בפני עשרות ואולי מאות אנשים – זהו חיסכון גדול של זמן שלא לדבר על יצירת מכירות גדולות בפרק זמן קצר יחסית.

המצגת שלך צריכה לתת ערך ללקוחות פוטנציאלים, באופן שבו הם יבינו את הסיבות ההגיוניות ואת התועלת הרגשית של לעשות עסקים איתך. אבל יש לוובינר עוד דבר מאוד מאוד חשוב שמשדרג את מעמדך והיא עמדת המורה.

השומעים, הלקוחות הפוטנציאלים שלך, תופסים את דמותו של מורה כדמות חינוכית בעלת יכולות רבות של מנהיג שיודע המון, מקצועי ומבין עניין. מורה הוא דמות המהווה דוגמה אישית, דוגמה לחיקוי שהשומע, ממש כמו תלמיד, ירצה להיות כמוהו.

כאשר אתה מתכנן וובינר אתה יכול גם למכור, אבל לא מיד על ההתחלה. אתה קודם כל צריך להעביר ערך ללקוח כדי שהיחסים ביניכם יתחילו במצב בו אתה מורה והלקוח תלמיד.

המצגת שאתה מכין צריכה להיות מהמהמת, מדהימה, כזאת שמי שרואה את השקפים, שומע אותך ורואה אותך בוידאו יאמר וואהו! אבל זה לא מספיק. נאום המכירה שלך בסוף הוובינר צריך להיות ללחוץ על הכפתורים הנכונים אצל הלקוח כדי שיאמר: "כזה אני רוצה ועכשיו" וכדי שזה יקרה, אתה צריך להתאמן.

מצגת של מיכל צפיר בעת וובינר

הנה כמה דברים שכדאי שתשלב בשלב המכירה:

סקרנות – אולי הסקרנות הרגה את החתול, אבל במקרה שלך היא יכולה ליצור לך עוד ועוד מכירות. לאורך המכירה אתה צריך לשמור על ערנות השומעים, לסקרן אותם כדי שיהיו קשובים למה שאתה אומר.

בונוסים – בונוסים הם חלק מהמכירה והם צריכים להיות ממש, אבל ממש אטרקטיביים לא פחות ואפילו יותר מהמוצר או השרות שאתה מוכר.

אחריות – אחד ממחסומי המכירה הוא "ומה אם המוצר לא מתאים לי" שיאמר הלקוח. הדרך שלך להתמודד עם נושא זה היא לתת אחריות. אני יודע מה אתה חושב? אתה חושב שאתה תיתן אחריות והלקוחות ינצלו את זה. יכול להיות, אבל, ופה האבל הגדול: תוספת המכירות בגלל מתן האחריות יהיה גדול ממספר הלקוחות שינצלו את האחריות, כך שבסך הכל זה משתלם לתת אחריות.

ומה עוד אתה צריך למכירה?

אם אתה מוכר מוצר פיזי או דיגיטלי או אתה מוכר שירות, אתה צריך מערכת דיגיטלית אליה תוכל לשלוח את הלקוחות החמים הרוצים את מה שיש לך להציע. אתה צריך מערכת סליקה אלקטרונית שיכולה לעבוד למענך 24/7 אחרת אתה משאיר את הכסף (של הלקוחות) שלך על השולחן (שלהם).

לא ברור לך איך לשלב וובינר במערך המכירות שלך? רוצה לשמוע כיצד עם וובינר תוכל להביא יותר לקוחות ולעשות יותר מכירות. צלצל עכשיו 09-8910462